UPOZORNĚNÍ: Doručení do Vánoc garantujeme u objednávek odeslaných do 19.12.2018. Objednávky přijaté po tomto termínu budou vyřizovány od 2.1.2019.

800 311 113 |

Cvičení pro posílení prsních svalů

Posílení prsních svalů Vám přinese celkové zpevnění prsou. Tyto jednoduché cviky můžete cvičit doma a některé i ve volné chvilce v práci.

Cvičení 1

Sepněte ruce dlaněmi proti sobě ve výši hrudníku. Nadechněte se a s výdechem zatlačte dlaněmi co nejvíce proti sobě. S nádechem povolte. Zopakujte alespoň patnáctkrát

Cvičení 2

Ruce spojte propojenými prsty, táhněte lokty od sebe a lopatky k páteři.

Cvičení 3

K následujícím cvikům budete potřebovat cvičební gumu. Gumu uchopte oběma rukama nataženýma před tělem. Dlaně směřují od těla. Natažené ruce tlačte do stran. Zopakujte minimálně osmkrát.

Cvičení 4

K následujícím třem cvikům potřebujete 0,5–2kg těžké činky nebo PET láhev s vodou.

Lehněte si na záda, vezměte si do ruky činky a pokrčte kolena. Ruce položte na zem – tak aby s trupem svíraly pravý úhel. Pomalu obloukem zvedejte činky nad hrudník, vydržte nahoře 2-3 vteřiny a pomalu spouštějte ruce opět na zem.

Cvičení 5

Nyní následuje velmi podobný cvik s tím rozdílem, že ruce těsně nad hrudníkem křížíme. Opět cvičíme pomalu, abychom zvýšily účinek tohoto cviku.

Cvičení 6

Vezměte si do ruky činky. Sedněte si na kraj židle. Ruce podél těla. Nyní pomalu zvedejte natažené ruce směrem před sebe až do úrovně ramen. Vydržte v této poloze 3-4 vteřiny a ruce opět pomalu pouštějte dolů.

Cvičení 7

Postavte se proti zdi, opřete se o ni a tlačte silně proti ní. Cílem je vyvinutí tlaku na prsní svaly. Vydržte 10 sekund, pak se uvolněte a cvik 10x opakujte

Cvičení 8

Postavte se ke zdi a zdvihněte ruce před sebe do úrovně ramen tak, aby konečky Vašich prstů byly 5-10 cm od zdi. Nyní se nahněte dopředu a dotkněte se rukama zdi. Pomalu se přibližujte hlavou ke zdi, až se dotknete nosem zdi. V této pozici se na 5-10 sekund zastavte a pak pokračujte.